Připravili jsme pro vás mimo běžeckých tras také trasy vhodné na volnější tempo – tedy na procházky či nordic walking na území hlavního města. Pojďte se s námi projít, pokračujeme na Karlově náměstí.

Základní informace

• asfalt
  • kostky

Popis trasy:

Trasa začíná na Karlově náměstí u výstupu z metra směrem do Resslovy ulice a vede Resslovou ulicí směrem k Vltavě, kolem kostela sv. Cyrila a Metoděje na Jiráskovo náměstí. Z Jiráskova náměstí pokračuje směrem k Mánesu a dále po náplavce podél Vltavy směrem na Výtoň.

Tato část vede po „kočičích hlavách“, proto je třeba v případě NW (nordic walking) mít na holích nasazené botičky. Z Výtoně se pokračuje Vlastislavovou ulicí do mírného kopce směrem do pevnosti Vyšehrad, kam vstoupíte Cihelnou bránou a za ní se uhne hned doprava a vystoupá se na hradby, ze kterých je pěkný výhled na Prahu. Dále trasa obkrouží hradby Vyšehradu téměř dokola a poté se ulicí V Pevnosti vrací Leopoldovou a Táborskou bránou k ulici Na Bučině směrem ke stanici metra Vyšehrad, kde končí.

Vhodné pro:

• Restaurace U Šemíka
  • Restaurace Rio´s Vyšehrad
  • Občerstvení na hradbách pevnosti Vyšehrad
  • Yam yam (metro Vyšehrad)