Připravili jsme pro vás mimo běžeckých tras také trasy vhodné na volnější tempo – tedy na procházky či nordic walking na území hlavního města. Pojďte se s námi projít, tentokrát se podíváme například k rozhledně Cibulka.

Základní informace

• Asfalt
  • lesní cesta

Popis trasy:

Trasa začíná u tramvajové zastávky Kotlářka, odkud půjdeme do ulice Nepomucká, odkud vedou schody nahoru, ale těsně přes nimi se dáme doprava na lesní cestu (pěšinu), po které půjdeme do kopce až do ulice Cibulka, zde se dáme vpravo opět do lesní cestě mírně z kopce, po levé ruce mineme Čínský pavilon a dojdeme k soše J.Nepomuckého.

Zde se dáme ostře doleva a půjdeme po asfaltové cestě a po cca 150 m na rozdvojení se dáme doprava a pokračujeme po této cestě v podstatě až k rozhledně Cibulka (bohužel v době procházení uzavřena). Dále pokračujeme kousek zpátky k můstku u malého jezírka a po lesní cestě do mírného kopce až na zpevněnou cestu, po které se dáme doleva až ke železniční trati.

Tu přejdeme a hned po cca 20 m za ní přejdeme cestu a dáme se do prudšího kopce po lesní cestě a po cca 60 m dorazíme na další asfaltovou cestu po které se dáme doleva. Po této cestě dojdeme až do ulice Na Pomezí, s tím, že jakmile mineme po levé ruce oplocené dětské hřiště, dáme se doprava na lesní cestu, která ústí opět na ulici Na Pomezí. Tou pak půjdeme z kopce (je zde minimální provoz aut) až na velkou křižovatku, kde se dáme doleva ulicí Puchmajerova a po její pravé straně vyjdeme na stezku pro pěší, která nás dovede až ke stanici metra Jinonice.

Doporučení

• Maximální TF: 147 T/min

Komentáře

Nutriční komentář:

Tato trasa spadá mezi středně náročné, je vhodné vyrazit po snídani, nebo obědě. Na cestu volíme svačinu v podobě pečiva obloženého sýrem, šunkou, nebo vajíčkem a doplníme také zeleninou – praktická je okurka, paprika, nebo rajčata. Na doplnění energie je také vhodné ovoce, nejlépe z domu již oloupané, popřípadě nakrájené v misce – vhodné je jablko, jahody, mandarinky, banán. Nezapomínáme na pitný režim, který nejlépe doplníme pitnou vodou, vodou se šťávou, nebo čajem. Pacienti s diabetem mellitu by měli mít také s sebou potraviny, kterými budou řešit možný výskyt hypoglykémií. Vhodný je hroznový cukr, ovocné pitíčko, kus ovoce, tekutý cukr,..

Odkaz mapy.cz: https://mapy.cz/s/YW2p

Fotogalerie

Další trasy a vycházky najdete také na webu Praha volnočasová